» Wieści » Nowe informacje o Fallout 3

Nowe informacje o Fallout 3


Nowe informacje o Fallout 3
Oto kilka informacji o Falloucie 3, które opublikowało czasopismo Game Informer:
  • Walka będzie prowadzona w systemie V.A.T.S. Można grać w czasie rzeczywistym, jak i pauzować grę, korzystając z punktów akcji.
  • Ojciec głównego bohatera przemówi głosem Liama Neesona.
  • Zaplanowano od 9 do 12 zakończeń gry.
  • Zmodyfikowany został wskaźnik radiacji.
  • Zastosowano system fizyki Karma.
Źródło: gram.pl

Komentarze


~darklegion

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
"Walka będzie prowadzona w systemie V.A.T.S. Można grać w czasie rzeczywistym, jak i pauzować grę, korzystając z punktów akcji."
Bethesdzie gratulujemy schrzanienia Fallouta 3.
17-06-2007 18:55
Chavez
   
Ocena:
0
Schrzanienia? Czemu?
17-06-2007 20:03
Farindel
   
Ocena:
0
Dokładnie! Czemu?
Coś mi sie wydaje że Falout za bardzo skostniał a jego fani wraz z nim i najchętniej to nic by w swojej ukochanej grze nie zmieniali ;p
Ale ludzie Bethesda zna sie na robienia cRPG w końcu jej dzieła sprzetają sie w wielu wielu egzeplarzach troche cierpliwości, z tym wystawianiem opinii po przeczytaniu 4 linijek tekstu o grze.
17-06-2007 20:19
~darklegion

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Skoro cztery linijki to mało, to polecam więcej:
http://www.nma-fallout.com/forum/album_cat.php?cat _id=87&sid=47424f3609bd00d0c5cf760cd 23c9dee
Idiotyzmy typu ręczna katapulta nuklearna odrzucają na kilometr i burzą cały optymizm jakiego nabrałem po zobaczeniu teasera.

System V.A.T.S. to według zapowiedzi to w zasadzie zwykła strzelanina z czymś pomiędzy bullet time a aktywną pauzą znaną z nowszych gier cRPG (np. Baldurs Gate). Uważam, że sukces serii Fallout polegał m. in. na braku elementów zręcznościowych. Nie mam nic do gier typu Deus Ex, czy Vampire: Bloodlines, ale najeżenie ich typowo strzelankowymi cechami uniemożliwiało mi pełną immersję, co było główną zaletą starych cRPG.

Natomiast wysoka sprzedajność np. Obliviona przez Bethesdę nie świadczy o jego klasie. Moim zdaniem, była to gra raczej przeciętna, zauroczyła mnie na kilka godzin swoją grafiką, ale szybko zmęczyła schematycznością, powtarzalnością... i elementami zręcznościowymi właśnie.

Podsumowując - moim zdaniem Fallout 3 wciąż ma potencjał bycia dobrą, nawet bardzo dobrą grą. Ale nie sądzę, by mógł dorównać lub przynajmniej być godną kontynuacją kultowej serii cRPG, zszarganej już przez dwa nieudane spin-offy.
17-06-2007 21:59
Chavez
    @darklegion
Ocena:
0
Dzieki za link, ciekawa lektura. Coz, pozostaje poczekac na wrazenia z jakis bet i pozniejszego dema. Moze nie zabija do konca klimatu F1 i F2 :)
17-06-2007 22:04
Gerard Heime
   
Ocena:
0
Z pewnością kiepski system walki FPP potrafi zabić immersję i klimat Fallouta. Ale samo FPP jako takie? Skąd. Czuję się trochę jak jakiś odmieniec, bo należę do grupy "starych" fanów Fallouta, kiedyś aktywnie udzielałem się na polskiej scenie falloutowej - a wcale nie bronię systemu turowego z zapałem godnym lepszej sprawy.
O ile walka nie będzie nudna (i nie będzie za dużo skakania :P ), oraz fabuła nie będzie monotonna - to gierka może być dobra.
VATS zdaje się być próbą połączenia FPP z kultowym systemem celowania w lokacje. Zobaczymy, czy wyjdzie zgrabnie.

Ręczna katapulta atomowa brzmi... dziwnie. Ale z drugiej strony, jeśli Fallout ma być pulpowy, to czemu nie? Święty granat ręczny był? Był.
17-06-2007 22:30
Jakub_Bartoszewicz
   
Ocena:
0
Strzelanie na kilka ekranów w efpepie to nie dla mnie. Jak najmniej zręcznościówki. Ale, good news, F3 i tak nie ruszy na moim kompie. A punkty akcji lubię, choć Tacticsa wolałem bez nich. Jakiś złoty środek ze wskazaniem w stronę F1&2 jeśli chodzi o fabułę byłby najfajniejszy.

Katapulta jest pulpowa, ale ten Fallout wygląda jak Quake 4. Buuuuu.
17-06-2007 22:35
Deckard
   
Ocena:
0
No tak, powinno być jak w Ishar - strzałki na dole i gra w postaci sekwencji ekranów. Wiecie, a czemu Wy używacie PCtów i Internetu? Wio do piwnicy po Amstrada i na pocztę po znaczki i koperty :P

Tekst nie powiem - zaintrygował mnie, choć na pewno był pisany w formie lekkiej reklamy i sponsoringu ;) Bethesdzie nie wypada się podkładać.

Mimo wszystko cieszy mnie środowisko, cieszy mnie Wschodnie Wybrzeże, cieszy mnie VATS, cieszy mnie wymóg kombinowania, cieszy mnie zapowiedź zminimalizowania akcentów zręcznościowych. A katapulta - smaczek, w sumie to gra postapo a nie militarka z haubicami 155 mm.


@Jakub:

A w F2 w Redding czułem się jak w AvP, tylko w czym niby to ma przeszkadzać? ;) Pamiętajmy, iż to grafika z pierwszych podejść, engine jeszcze zostanie dopieszczony (tam mają od tego niezależne teamy, to nie Polska, gdzie ten sam sztab musi zrobić grafę, aby zabrać się za questy itp).
17-06-2007 23:26
Gerard Heime
   
Ocena:
0
@J.B.

Serio? To w Quake 4 też są takie zrujnowane miasta i postapokaliptyczny feel? Chyba muszę zagrać ;-) ;-) ;-)

@Deckard

Cofnij to co powiedziałeś, w F2 była przecież słynna haubica z S.A.D. :)
18-06-2007 01:26
Lenartos
    Święty Granat
Ocena:
0
był w RE. RE się nie liczą.

Atomowa bazuka może być, ale jako quest item, a nie środek walki.

Nie da się zastosować broni atomowej do bezpośredniej walki, ani według naszej fizyki, ani pulpowej.
19-06-2007 21:10
Denethor
    Czuję się dziwnie...
Ocena:
0
Wg. mnie jest jednak szansa na to, ze nowy Fallout nie utraci klimatu. Coz moze beda elementy zrecznosciowe ale to nie do konca moze znaczyc ze Fallout straci na swoim klimacie. Objerzyjcie sobie trailer na youtube.com Wg. niego gra zapowiada sie znakomicie. Idealnie nawiazuje swoim intrem do poprzednich czesci.
Ja jestem dobrej mysli. :)
20-06-2007 09:36
Lenartos
    Intro
Ocena:
0
Skończy się po paru minutach, a z grą utkwisz na całe godziny... co najmniej.
20-06-2007 21:48

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.