» Napoleon: Total War

Napoleon: Total War

Dodał: Bartek 'Dante' Dudek

Tytuł: Napoleon: Total War
Producent: Creative Assembly
Wydawca: SEGA
Dystrybutor polski: CD Projekt
Data premiery (świat): 23 lutego 2010
Data premiery (Polska): 26 lutego 2010
Wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 15 GB HDD, Windows XP SP2/Vista
Nośnik: DVD
Strona WWW: www.totalwar.com/
Platformy: PC
Sugerowana cena wydawcy: 139,90 zł

Creative Assembly to już niejako marka-legenda wśród graczy. To oni stworzyli uwielbianą przez tysiące osób serię Total War. Na przełomie lat wcielaliśmy się w japońskiego szoguna, rzymskiego Cezara, średniowiecznego lorda czy ostatnio w nowożytnego monarchę. Jednak nie to przyniosło sławę grom od Creative Assembly. Niedoścignioną do tej pory cechą każdej ich produkcji są bardzo realistyczne bitwy rozgrywane w czasie rzeczywistym. Wielu próbowało powtórzyć wyczyn gier z serii Total War, ale okazywały się zazwyczaj marnymi kopiami. Tym razem będziemy mieli okazję wcielić się w wodza za czasów Napoleona Bonaparte.

Akcja gry rzuci nas w burzliwe czasy dziewiętnastowiecznej Europy. Dostępne będą trzy kampanie: Włoska, Środkowoafrykańska i Europejska. Zabawę zaczniemy od tej pierwszej, potem odwiedzimy piaski Egiptu, aż będziemy uczestnikami marszu Grande Armee na Moskwę. Jako gracz będziemy mogli się wcielić w samego Napoleona, który spowoduje gwałtowny rozkwit Francji, a w końcu doprowadzi do jego rychłego upadku. Oprócz samego „Małego Cesarza” do naszej dyspozycji będą jego podkomendni oraz przeciwnicy. W grze staniemy przed problemami, które musiał przezwyciężyć tytułowy bohater, a także będziemy dowodzić w takich bitwach jak Austerlitz, Jena, Wagram czy Samosierra. Jeżeli wybierzemy któryś z narodów wrogich Francuzom, staniemy przed szansą zmiany historii.

Pod względem technicznym Napoleon: Total War nie wniesie takiego powiewu świeżości, jaki zrobił to jego poprzednik - Empire. Oczywiście dopracowane zostaną bitwy w 3D, zarówno te na morzu jak i na lądzie. Poprawiony zostanie moduł dyplomatyczny, a nowości, które zostaną zaimplementowane w grze to możliwość naprawy okrętów w czasie bitwy, nowe rozwiązania taktyczne czy narracyjny styl gry, pozwalający nam poczuć się jak widz interaktywnego filmu historycznego. Pod naszą komendę zostaną oddane 332 unikalne jednostki z tamtego okresu.

Ciekawostką jest fakt, iż czekać będą na nas bonusy, jeżeli dokonamy jakiegoś czynu historycznego szybciej, niżeli sam Bonaparte.

Grafika pójdzie parę kroków w przód, niż jej starsza kuzynka z Empire. Ulepszone zostały budowle na polu bitwy, otoczenie zyska więcej detali, a wszystkie chmurki czy dymki ulegną znacznej poprawie. Stanąć naprzeciw siebie będzie miało możliwość około dziesięciu tysięcy wojaków i każdy z nich ma otrzymać unikalną twarz. Zmianie ulegnie również system pogodowy. Będzie on teraz znacznie bardziej realistyczny i umiejętne wykorzystanie warunków pogodowych umożliwi nam przeciągnięcie szali zwycięstwa na naszą korzyść.

Galeria

Zobacz wszystkie »
Tagi: Total War | Napoleon: Total War | Empire: Total War

Filmy

» Premierowy trailer
» Napoleon : Total War - Official GamesCom Trailer
» Napoleon : Total War - Official Community Trailer
» Napoleon: Total War Gameplay Trailer 2
» Napoleon: Total War Community Trailer #3


Czytaj również

Total War: Three Kingdoms
Na pograniczu historii i baśni
- recenzja
Graliśmy w Total War: Arena
Total War w 10 minut
- pierwsze wrażenia
Total War: Warhammer II
Witamy w Nowym Świecie
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.